Ekspres Philips błąd 11 lub 19
Rozwiązanie problemu z kodami błędów 11 i 19 w ekspresie Philips: Adaptacja urządzenia do temperatury pokojowej.

Aby zaradzić temu problemowi, wykonaj następujące kroki:
Pojawienie się kodu błędu 11 lub 19 oznacza, że należy pozostawić urządzenie na jakiś czas, by dostosowało się do temperatury pokojowej po transporcie/przyniesieniu z zewnątrz. Taka sytuacja najczęściej ma miejsce w okresie zimowym, gdy na zewnątrz jest zimno. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz urządzenie na 30 minut, a następnie spróbuj ponownie. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać, że wtyczka z tyłu urządzenia nie jest prawidłowo podłączona. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że wtyczka jest prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego.
- Patryk Kalicki Starszy Specjalista ds. Skręcania i Rozkręcania Philips'a