Ekspres Philips błąd 11 lub 19

Rozwiązanie problemu z kodami błędów 11 i 19 w ekspresie Philips: Adaptacja urządzenia do temperatury pokojowej.

Ekspres Philips błąd 11 lub 19

Aby zaradzić temu problemowi, wykonaj następujące kroki:

Pojawienie się kodu błędu 11 lub 19 oznacza, że należy pozostawić urządzenie na jakiś czas, by dostosowało się do temperatury pokojowej po transporcie/przyniesieniu z zewnątrz. Taka sytuacja najczęściej ma miejsce w okresie zimowym, gdy na zewnątrz jest zimno. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz urządzenie na 30 minut, a następnie spróbuj ponownie. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać, że wtyczka z tyłu urządzenia nie jest prawidłowo podłączona. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że wtyczka jest prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego.

- Patryk Kalicki Starszy Specjalista ds. Skręcania i Rozkręcania Philips'a

Zamów serwis swojego ekspresu
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.