Rozwiązanie problemu z komunikatem 'Brak tacki' w ekspresie do kawy Nivona

Jak rozwiązać problem z komunikatem 'Brak tacki' w ekspresie do kawy Nivona

Rozwiązanie problemu z komunikatem 'Brak tacki' w ekspresie do kawy Nivona

Gdy Twój ekspres do kawy Nivona wyświetla komunikat 'Brak tacki', mimo że tacka ociekowa znajduje się na swoim miejscu, kluczowe jest dokładne sprawdzenie styków. Ta procedura jest podobna do tej przy komunikacie 'Opróżnij tacki', który omawialiśmy wcześniej.

Pierwszym krokiem jest wyjęcie tacki ociekowej z Twojego ekspresu Nivona. Na końcu tacki znajdują się metalowe styki, które wymagają osuszenia. Następnie, należy zrobić to samo z parą styków umieszczonych na obudowie ekspresu. Cel tej operacji to zapewnienie, aby obszar kontaktu pomiędzy stykami na tacce i w ekspresie był całkowicie czysty i suchy. Po wykonaniu tych czynności, ponowne umieszczenie tacki w ekspresie Nivona powinno usunąć błędny komunikat.

Przyczyną zamoczenia styków, prowadzącą do pojawienia się błędnego komunikatu, jest często mycie lub czyszczenie tacki, kiedy to woda pozostaje na stykach. Regularne sprawdzanie i utrzymywanie styków w czystości i suchości pomoże unikać tego typu problemów z Twoim ekspresem do kawy Nivona

- Kacper Krasuski Starszy Specjalista ds. Diagnozowania i ekspresów Nivona

Zamów serwis swojego ekspresu
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.