Saeco błąd 11 i 19

Urządzenie musi dostosować się do temperatury pokojowej

Jak rozwiązać kody błędów 11 i 19 w ekspresie do kawy Saeco: Przewodnik adaptacji do temperatury pokojowej i sprawdzania wtyczki

Saeco błąd 11 i 19

Zauważyłeś kod błędu 11 lub 19 na swoim ekspresie do kawy? Te kody często wskazują na potrzebę dostosowania urządzenia do temperatury pokojowej, zwłaszcza po transporcie czy przyniesieniu z zimnego otoczenia. Jest to typowe w okresie zimowym, kiedy temperatura spada w okolice 0 stopni.

Aby skutecznie poradzić sobie z tymi kodami błędów, zaleca się wyłączenie ekspresu na 30 minut, a następnie ponowne włączenie. Daje to urządzeniu czas na aklimatyzację do otoczenia.

Dodatkowo, kody błędów 11 i 19 mogą być spowodowane nieprawidłowym podłączeniem wtyczki. Upewnij się, że wtyczka w tylnej części urządzenia jest prawidłowo i bezpiecznie podłączona: dociśnij ją do końca i sprawdź, czy jest właściwie włożona do gniazdka elektrycznego.

W przypadku, gdy Twój ekspres do kawy pokazuje kod błędu nieomówiony w powyższych wskazówkach, lub jeżeli sugerowane działania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi, by otrzymać dalsze wsparcie.

Zajmiemy się twoim ekspresem - wystarczy wypełnić formularz a my odbierzemy od Ciebie ekspres nieważne skąd jesteś!

- Patryk Kalicki Starszy Specjalista ds. Skręcania i Rozkręcania Saeco

Zamów serwis swojego ekspresu
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.